Diş Muayenesi Konya - Diş Muayenesi Ücreti

diş muayenesi konya

Diş Muayenesi Konya

Dişlerde ve diş etlerinde oluşan hasarlar, bir hekim tarafından kontrol edilmeli ve doğru tespitlerde bulunarak tedavi ilerletilmelidir. Aksi takdirde dişlerin incelenmeden, teşhis edilmeden ve gerekli tedavi yöntemi planı ortaya konulmadan uygulanan her işlem, geleceğe yönelik sorunlar yaratabilir. İşte bu tür sorunların oluşmaması için ve hastalar adına en sağlıklı yöntemin yürütülmesi için oral diagnoz adı verilen bir muayene süreci uygulanır. Konya Diş Muayenesi kliniği, oral diagnoz hizmeti ile; diş, diş eti, çene bozuklukları gibi diş problemlerini tespit etmektedir ve tedavi metotlarını planlamaktadır.

Diş Muayenesi Konya Oral Diagnoz

Oral diagnoz, ağız içi hastalıklar için tanı koyma aşamasından oluşur ve hastaların ilk uğradığı bir kliniktir. Muayenenin gerçekleştiği oral diagnoz bölümü, diş ve diş eti hastalıklarını detaylı olarak inceler ve radyolojiden yardım alarak panoramik diş filmleri çeker. Diş filmleri ayrıntılı görünüm özelliğine sahip olduğu için hastalık tanısı daha sağlıklı bir şekilde ortaya konur. Diş filmleri, bu bağlamda ağızda oluşmuş gömülü diş, çürük, diş eti, çene yapısında ki problemler ve daha pek çok ayrıntıyı gözler önüne sermektedir. Uzman hekimler tarafından incelenen filmler doğrultusunda hastalara özel tedavi düzeneği oluşturulur.

Oral Diagnoz ve Radyoloji Gereksinimi

Sağlıklı ve güvenilir bir diş tedavisi için en önemli ve öncelikli olan unsur, doğru bir tanı koymaktır. Oral Diagnoz, bu anlamda ağız içi muayene işlemlerini yapması ile önemli bir vazifeyi üstlenmektedir. Ağız içi muayene var olan bütün diş hastalıklarını ve diş dizilimini net bir şekilde gördüğü için hastaların diş taşları, çürükler, çene kapanışları gibi akla gelebilecek her problemin teşhisini ortaya koymaktadır. Uzman hekimler hastalık teşhisi ve tedavi yöntemlerini koruma altına alarak bir plan çizelgesi oluşturur ve hastalara bunu aktarır. Hekimlerin uygulayacağı tedavi sürecini ve yöntemini hastalara detaylıca dile getirmeleri önem arz etmektedir. Bu tür sebeplerden ötürü oral diagnoz, tedavi planlama düzeneğinin temel bir mekanizmasını oluşturuyor. Konya diş muayene servis hizmetimiz, bu ön tanı ve plan işlemlerini uzman hekimler tarafından sizlere en konforlu ve sağlıklı  biçimde sunmaktadır.