Konya Diş Eti Tedavisi | Diş Eti Hastalıkları Uzmanı

Konya Diş Eti tedavisi ve fiyatları

Konya Diş Eti Tedavisi

Konya diş eti tedavisi (Periodontoloji) olarak isimlendirilen diş ve çene cerrahisi kliniğimizden oluşmaktadır. Tedaviyi profesyonel olarak yapan uzman hekimlerimiz, cerrahi işlemler için anestezi uzmanımız ve yardımcı asistanlarımız bulunmaktadır. Çene ve diş cerrahisi alanında görevli hekimler, diş hekimi fakültesinden mezun ve bu alanda uzmanlığını kanıtlamış hekimlerden oluşmaktadır. Ağız, diş ve çene cerrahisi dalı; ağız, yüz ve çene çevresinde meydana gelmiş doğumsal veyahut enfeksiyon kaynaklı doku bozukluğunu, diş eti hastalıklarını ve patolojik sebeplerden kaynaklı konuşma bozuklukları gibi hastalıkların uzmanlarca tedavi edildiği bir alanı içermektedir.

Diş Eti Hastalıkları ve Nedenleri

Kusursuz ve sağlıklı bir diş eti, açık pembe renginde ve hiçbir kanama oluşmayan sıkı bir dokuya sahiptir. Hastalık barındıran diş eti ise, ince ve yumuşak başlı bir diş fırçası ile fırçalandığında dahi kanama oluşan, hafif veya aşırı kırmızı renkli, ağızda ağrı meydana getiren diş etlerinden oluşur. Diş eti hastalıklarının nedenleri ise; detaylı ve düzenli bir şekilde dişlerin fırçalanmaması, diş ve diş eti üzerinde oluşan ve biriken mikrobiyal plaklar gibi sebepler en başta gelmektedir. Uzman hekimler tarafından temizlenmesi gerekilen plaklar aksatılmamalı ve diş çürüklerinin önüne geçilmelidir. Bunun için uzman hekimlerimize başvurmanızı tavsiye ederiz. Ayrıca sistematik işlev bozuklukları ve genetiksel etmenlerden kaynaklı diş eti hastalıkları da oluşabilmektedir. Diş eti hastalıkları, sürekli kanama yapıyorsa, o diş etlerinde çekilme varsa ve dişlerde ağrıya sebep olacak bir sorunla karşı karşıyasa iseniz diş eti tedavisi görmenizi şiddetle önermekteyiz.

Periodontoloji - Diş Eti Hastalıkları Uzmanı

Periodontoloji alanı diş eti hastalıklarında uzman doktorlarımızı kapsamaktadır. Periodontoloji uzman hekimimiz ilk önce muayene ederek sizlere nasıl bir tedavi metodu uygulanacağını detaylıca anlatmaktadır. İlk tedavi işlemi, diş eti rahatsızlıklarının başlangıç seviyesinde olan kişilere özel farklı bir tedavi yöntemi, diş eti problemleri ileri seviyeye ulaşmış kişileri ise operasyonel işlemler için hazırlık yapılmaktadır. Operasyon işlemleri, iltihaplı veya çekilmiş diş etini tedavi etmek amaçlı, diş ve diş eti arasında kalan kemiklerin erimesi ve bunu tedavi etmek için yapılan cerrahi operasyonlardan oluşur.

Periodontoloji uzmanımız tarafından uygulanan tedavi süreçleri sonunda veya operasyonel işlemler sonrasında diş etleri kendi sağlığına kavuşur. Kemik erimesi sonucu kemik tozu ile tedavi yapılmışsa da dayanıklı bir kemik oluşturulmuş olacaktır.