Konya Diş Taşı Temizliği Hizmeti | Konya Diş Beyazlatma Fiyatları

konya diş taşı temizliği

Konya Diş Taşı Temizliği Hizmeti

Günümüz dünyasında her gün iş yerlerinde veya evlerinde insanlar sürekli kahve-çay gibi içecekleri tüketmektedir. Özellikle sigarayı fazla kullanan insanlar da dahil olmak üzere dişlerinde sararma meydana gelmektedir. Dişlerin dış yüzeyinde meydana gelen sararma ve lekeleri Konya diş taşı temizliği yapan kliniğimizde Diş Beyazlatma tedavisi ile çözmekteyiz.

Diş Beyazlatma Tedavisi Nedir?

Dişlerin dış yüzeyinde oluşan lekeleri ve sararmaları yok eden, uzun bir süre dişlerde  etkisi devam eden bir estetik diş hekimliği alanıdır. Diş beyazlatma tedavimiz ile başarılı sonuçlar doğuruyor ve sararmaları yok ediyoruz. Dişlerin beyazlatılması için pek çok metot bulunmaktadır. Ancak uzman doktorlarımız tarafından yürütülen diş beyazlatma, tedavi süresince daha sağlıklı koşullarda dişlerinizi beyazlatabilirsiniz.

Diş Beyazlatma Tedavisi Nasıl Yapılır?

Diş Beyazlatma tedavimiz, ilk olarak diş minelerinin detaylı olarak temizlenme aşaması ile başlamaktadır. Diş minelerini temizleme işlemi, lekelerin temizliği için değil, beyazlatma aşamasına geçilmeden önce bir hazırlık işleminden oluşmaktadır. Ardından dişlerin dış yüzeylerinde meydana gelmiş lekeler temizlenir. Dişlerin beyazlaması için sürülen kimyasallar jel kıvamındadır. Dişin üzerine yerleştirilir ve uzman hekim tarafından beyazlatılmak istenen bölgelere beyaz bir ışık belli bir süre yansıtılır. Bu diş beyazlatma işlemleri bittikten sonra dişlerde hafif hassasiyet olması olağandır. Diş beyazlatma tedavisi boyunca dişlerin sararmasına neden olacak besinlerin tüketilmemesi önem arz etmektedir. Ayrıca aşırı soğuk veya aşırı sıcak besinler de tüketilmemelidir. Kısacası; dişin dış yüzeyinde oluşmuş herhangi bir sararma ortadan kaldırılarak dişler beyazlatılır ve estetik bir görünüm kazandırılır.

Konya'da Diş Beyazlatma İşlemi Ne Kadar Sürer?

Konya diş beyazlatma tedavisine başladığımız ilk günlerden itibaren aradaki farkı rahatlıkla görebilirsiniz. Fakat dişin istenilen asıl beyazlığa ulaştığı nokta 10-20 gün aralığında gerçekleşmektedir. Tedaviniz bittikten sonra dişlerinizin ne kadar çok değiştiğini ve estetik bir görünüme büründüğüne şahit olacaksınız. Önemli olan nokta, tedaviyi tamamladıktan sonra ağız bakımına ne kadar dikkat edildiğidir. Aksi takdirde dişte tekrar sararmalar meydana gelebilir. Diş beyazlatma tedavisini hastalarımız genellikle, 2-3 yıl gibi bir süreç içerisinde tekrarlarlar.

Diş Beyazlatma (Bleaching) İşleminin Farklı Metotları

Üç farklı basamaktan oluşan diş beyazlatma metotları vardır. İlk olarak kimyasal diş beyazlatma işlemi, her dişe özel oluşturulmuş kalıplar yardımıyla dişe beyazlatma jeli uygulanır. İkinci olarak fototermal diş beyazlatma ise, özel jel sürülerek beyaz bir ışın tutulur ve diş tedavisi tamamlanır. Son olarak fotokimyasal diş beyazlatma yönteminde ise sürülen jel, mavi veya yeşil bir ışık yansıtılarak tedavi edilmektedir. Diş beyazlatma işlemleri için daha detaylı bilgilere ulaşmak ve aklınıza takılan soruları yanıtlamak için uzman hekimlerimizle görüşme ayarlayabilirsiniz.