Konya Plastik Periodontal Tedavi - Periodontoloji

Konya Plastik Periodontal Tedavi

Konya Plastik Periodontal Tedavi - Periodontoloji

Diş etlerinin fazla görünüyor olması, diş eti çekilmeleri ve diş eti renk farklılıkları oluşması gibi problemlerin tedavisi için plastik periodontal uygulanmaktadır. Diş eti hastalıkları ve operasyonlarını içerisine alan plastik periodontal, gülüş tedavisi içinde uygulanan bir daldır. Gülümsemenin önemli olduğu bir pozisyon için, diş eti boyları ve şekilleri estetiksel açıdan düzenlenmektedir. Hastalara güzel ve hoş bir gülüş kazandırılması için Konya Plastik Periodontal Tedavi Kliniğimiz, sizler için hizmete açıktır.

Plastik Periodontal Tedavisi Neden Yaptırılmalıdır?

Diş eti yapısında Problem oluşmaması için ağız ve diş bakımına önem verilmesi gereklidir. Aksi takdirde dişlerde ve diş etlerinde hasarlar oluşur. Sizlerinde diş eti rahatsızlıklarınız varsa mutlaka uzman hekimlere başvurmanız gereklidir. Çünkü diş eti hastalıkları, dişin tüm yapısını etkiler ve dişlerde risk oluşturur. Plastik periodontal tedavisi, diş etlerinize uygulandığında hastaların diş kaybı yaşamasının ve ciddi diş problemlerinin önüne geçilmiş olunur.

Plastik Periodontal Tedavi Nasıl Uygulanır?

Periodontal hastalıklarda sık görülen diş eti çekilmesi gibi durumlarda her diş eti hastalığına özel ayrı uygulamalar yapılmaktadır. Sağlıklı olan kök yüzeyini ortaya çıkarmak için kök yüzeyi düzleştirilmesi yapılır. Eğer varsa diş taşı temizliği yapılır. Çünkü diş taşları da diş etinde problemler yaratabilir. Flep operasyonu ise cebi oluşmuş diş etlerine uygulanan operasyondur. Diş eti çekilmesi için özel bir uygulama yapılır. Ayrıca erimiş olan çene kemiğinin desteklenmesi adına doku greftleri uygulanmaktadır. Periodontal plastik tedavi yöntemi içerisinde sık kullanılan uygulamalardan biri de frenektomidir. Dişler arasında ve diş etinde açılmalar meydana gelmemesi için plak yok etme gibi ağız ve diş temizliği yapılır ardından ortodontik tel tedavisi uygulanır.

Plastik Periodontal Tedavi Ne kadar Sürer?

Plastik periodontal tedavi işlemlerimiz, diş etlerinde meydana gelmiş olan hasarların aşırılığına ve ne kadar ilerlemiş olduğuna bağlı olarak tedavi süreleri farklılık göstermektedir.  Diş etleri için hangi metotla tedavinin ilerleyeceği ve hastaların randevularını ne sıklıkla geleceğine göre de değişiklik gösterir. Tedavi süresinin ne kadar süreceğinde etkili olan bir diğer nokta ise, hastaların dişlerine ve diş etlerini düzenli uygulayacağı bakımlar ve uzman hekimleri ile birlikte yürüttükleri tedavi yöntemi sürecinde beraber hareket etmeleri önemlidir. 2-3 seans aralığında dahi hasta iyileşebilmektedir. Konya plastik periodontal tedavinin uygulandığı hastalarımız,  sağlıklı bir şekilde uzman hekimlerimiz tarafından özenle ilgilenilmekte ve kesin çözümler ile hasta tedavi edilmektedir.